Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF) jest narzędziem, które ma służyć do przekazywania faktur, oraz innych dokumentów, pomiędzy wykonawcami zamówień publicznych a instytucjami zamawiającymi. W ramach PEF bezpłatne usługi dostarcza dwóch brokerów.

Z platformy będzie można korzystać poprzez:

- aplikację webową – dostęp do PEF za pośrednictwem strony www, każdy z brokerów zaoferuje swoją wersję aplikacji webowej. Funkcjonalnie będą to jednak takie same rozwiązania.
- aplikację desktopową – dostęp do PEF za pośrednictwem oprogramowanie instalowane na dysku komputera, każdy z brokerów zaoferuje swoją wersję aplikacji desktopowej. Funkcjonalnie będą to jednak takie same rozwiązania.
- Dokumentacja API do łączenia się z systemów ERP z PEF - wersja 0.0.1 – powstanie jedno API, z naszej strony będzie można pobrać zestaw dokumentacji technicznej, której wykorzystanie umożliwi zintegrowanie systemu informatycznego instytucji bezpośrednio z Platformą Elektronicznego Fakturowania.


Zapraszamy do przetestowania aplikacji webowych przygotowanych przez brokerów. By wejść do aplikacji należy kliknąć logotyp wybranego brokera.
UWAGA! Dostępne wersje aplikacji mają charakter testowy, prosimy o używanie danych testowych.

Przewodniki implementacyjne zgodne z PEPPOL BIS 3.0

Nazwa komunikatu Numer wersji Data udostępnienia Pobranie
Awizo dostawy 1.3 03.12.2018 Pobierz
Faktura 1.8 03.12.2018 Pobierz
Nota księgowa 1.6 03.12.2018 Pobierz
Potwierdzenie odbioru 1.2 03.12.2018 Pobierz
Zamówienie 1.4 03.12.2018 Pobierz
Faktura korekta 1.5 20.11.2018 Pobierz
Archiwum